Kalle L. Jensen

Alkohol:
Ciderman's Applecider er økologisk stærk cider (4,8%). Koster bare 20kr.- for 1 liter i Netto. Lad os smage på sagerne.
Udseende: Flasken er flot designet, nærmest som en champagne-øl, men mærket kunne godt være lidt mere farverig.
Smag: Jeg må ærligt indrømme, at jeg aldrig har smagt en bedre cider før! Jeg blev positivt overrasket over hvor blid og forfriskende denne alkohol-cider er. Man kan overhovedet ikke smage alkoholen, eftersmagen er blid som ren friskpresset æblejuice. Der er ej heller noget sukker tilsat - kun "æble flavour" hvad end det så er. Jeg kan kun anbefale denne cider - den bedste cider nogensinde, jeg har smagt. Prøv i sær at smage den med "on the rocks" (isterninger).
10/10
--REVIEWEREN ANBEFALER--
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment