Kalle L. Jensen
Revieweren fik ved et tilfælde fat i Ole Henriksens produkt. Dagcreamen, der er inkluderet i Ole Henriksens "Travel Kit" og testede den

Pris: 500kr.- for en pakke med alle de produkter, der er vist på billedet.

Interessante Ingredienser: Ikke opgivet.

Testen: Min hud er nok hvad man kan kalde for normal/kombineret. Til tider tør, til tider lidt for fed. Men hvis ikke jeg plejer min hud, så vil den straks kvittere med uren hud og udslæt. Derfor var det med interesse, jeg forsøgte Ole Henriksens dagcream.

Der står, at den "Promotes firm and resilient skin". Da jeg smører den på huden, efter en vask med normal sæbe, breder der sig straks en dejlig duft af en ganske lille snært af opkvikkende citrus. Jeg erfarede, at man ikke skal bruge ret meget af den af gangen. Den gav en dejlig følelse af opkvikkenhed, og huden føltes dejlig blød. Den hvide cream blev straks absorberet af huden, og den var nem at fordele.
De allerede åbne sår i huden sveg ikke.

Efter at have brugt den i 3-5 dage, kom resultaterne. Der var kun meget få urenheder tilbage - ingen udslæt, overall en god oplevelse.

Konklusion: Creamen er nok en af de bedste, jeg har prøvet endnu. Den er også dyr, så hold øje med Revieweren for produkter, der evt. hamler op med dette produkt. God til personer, der har tør hud i ansigtet - men kan også bruges til kombineret hud.

Pris/Kvalitet: Hamper pris - for dyrt i forhold til, hvad man får.

5/10.
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment