Kalle L. Jensen
Pris: 25kr/47g. Kilopris: 531,91kr.-
Theart: Kamillethe.
Købt i: SuperBest (men kan fås mange steder)
Bedømmelse: 7/10

Jeg har smagt denne the igennem, og den består hovedsagelig af kamille og orangeskal blandet sammen med en masse naturlige smagsstoffer (olier bl.a.). Theen har et skønt twist af ristet cikorie og lakrids. Theen er dejlig som en aften-the, da den ikke indeholder noget koffein, eller hvis du evt. har brug for en kop the, men helst ikke vil tilsætte noget sukker. Den smager nemlig ret så sød, grundet smagen af honning!

Egentlig smager denne the i allerførste smags-indtryk af en slags tyggegummi. Men hvis man smager godt på theen, lader den trække længe nok (jeg anbefaler 6 min.), så får man altså nogen utroligt dejlige smagsnuancer! Jeg kan varmt anbefale theen sammen med honning, der giver theen den der ekstra honningsmag sammen med det søde.

Jeg giver ikke theen mere end 7, netop grundet den finurlige tyggegummismag. Men 7 er også betegnelsen for en god the. Kiloprisen er voldsom, og for 531kr.-/kg forventer jeg lidt mere af en sådan slags the.

- Revieweren
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment